חזרה לדף הבית
💻 טכנולוגיהאתמול
מה לדעתך הגורם המרכזי לגל הפיטורים בהייטק הישראלי בתקופה האחרונה?
לפי דיווח בגלובס, חברות הטכנולוגיה בישראל חוות גל פיטורים בתוך חודש, על רקע צלילת שער הדולר, מהפכת ה־AI וצורך בהתייעלות. הפגיעה צפויה להתרחב גם לרואי חשבון, עורכי דין וקרנות השקעה.
1 הצבעות
שתפו:

תגובות (0)
אין תגובות עדיין - היו הראשונים!